В останні десятиліття на світовому ринку з'явилася величезна кількість нових товарів з новими споживчими властивостями. Широкий асортимент, різноманітність косметичної продукції, звичайно ж, є позитивним фактором, але часто вводить нас в складне становище при виборі того чи іншого засобу.
Асортимент засобів декоративної косметики, що виробляються промисловістю, різноманітний і включає наступні види виробів: тональні засоби, пудру, рум'яна, губні помади і блиски для губ, тіні для повік, туш для вій, олівці для очей, олівці для брів, лаки для нігтів. За кількістю продукції, що випускається декоративна косметика займає одне з провідних місць в загальному обсязі виробництва косметичних засобів.
Декоративна косметика є невід'ємною частиною життя жіночого товариства. Вона допомагає підкреслити красу жіночого обличчя, надати йому індивідуальність і приховати дрібні недоліки. Косметика дозволяє жінкам бути ближче до зовнішнього ідеалу і відчувати себе впевненіше. Про красу і здоров'я слід піклуватися щодня і систематично.
В наші дні основне правило при застосуванні косметики - використання високоякісних косметичних засобів за умови їх нешкідливості для шкіри і організму.
До косметичних товарів відносяться засоби (речовини або препарати), призначені для нанесення на тіло людини з метою очищення, захисту та надання привабливого зовнішнього вигляду. Косметичні засоби можуть володіти профілактичною дією, але ніколи - лікувальною. Останні повинні призначати лікарі, а не вибирати самі споживачі.
Єдина загальновизнана класифікація косметичних товарів в даний час відсутня. Чи не розроблений стандарт щодо класифікації та термінології косметичної продукції. Чітку класифікацію косметичних засобів провести дуже складно. Він грунтується зазвичай на властивостях, заявлених виробником і нерідко перебільшених в рекламних цілях.
До загальних ознак класифікації слід віднести призначення, функціональну дію косметики: гігієнічна, косметична, декоративна, захисна, лікувально-профілактична та спеціальна. Тут слід орієнтуватися на їх головну функцію.
Асортимент декоративної косметики поділяють в залежності від цільового використання (призначення) на чотири групи: засоби для обличчя, засоби для губ, засоби для очей і засоби для нігтів.
Загальною ознакою класифікації асортименту декоративної косметики є колір (тон), гамма якого залежить від виду косметики і напрямків моди. Так, в одній гамі випускають косметику для губ і нігтів, яка не відрізняється по гамі від косметики для обличчя та очей. Крім того, декоративна косметика розрізняється за наявністю блиску або його відсутності (матова поверхня), а також наявності перламутрового блиску.
Надійність косметичних засобів пов'язана, перш за все, з їх сохраняемостью і визначається терміном придатності, який може бути від кількох місяців до 3 років. Більш тривалий термін придатності косметики повинен викликати уважне ставлення до її складу, і перш за все до виду і кількості консерванту.
З кожним роком, навіть з кожним місяцем з'являється все більше і більше косметичних новинок. Поліпшується рецептура, покращується якість декоративної косметики, що урізноманітнює наше життя. Косметика доставляє жінкам задоволення і приносить задоволення самими собою.
Макіяж - це велике мистецтво, яке має освоїти кожна жінка.
Каталог