+38 (063) 220-82-02
  • Оформлення замовлення тільки через сайт
  • 0
    0

    Ваш кошик порожній!

    Увага: замовлення оформляється тільки через сайт!
    Наявність товарів та ціни на сайті завжди актуальні!
    Мінімальна сума замовлення - 200 грн.
    У зв'язку із запровадженням воєнного стану актуальні способи оплати та доставки замовлень можуть змінюватися!

    Оплата

    Оплата може бути здійснена такими способами:

    1. Попередня оплата на картку Приватбанку або Монобанку.

    Після оформлення замовлення наші менеджери зв'яжуться з Вами та узгодять деталі оплати. На Ваш телефон буде надіслано повідомлення (Viber/SMS) з номером картки та загальною сумою до оплати.
    При оплаті через додатки Монобанк та Приват24 Ви сплачуєте лише суму замовлення (комісія банку відсутня), при сплаті у відділенні банку (термінал, каса) Ви додатково сплачуєте комісію банку за переказ грошей.
    Після оплати надішліть, будь ласка, повідомлення (Viber/SMS) на номер нашого магазину з текстом: "Сплатив/ла Прізвище". Ми не відповідаємо на ці повідомлення та не змінюємо статус замовлень в особистому кабінеті.
    Якщо оплата зроблена до 13.00 в день відправки, то замовлення надсилається в цей же день, якщо пізніше - то в день наступного відправлення згідно з графіком магазину.
    Замовлення необхідно сплатити протягом 3-х банківських днів з моменту оформлення, інакше воно буде скасовано.

    2. Післяплата / оплата при отриманні замовлення.

    Ми пропонуємо оплату при отриманні замовлення (післяплата) у відділеннях кур'єрських служб доставки - Нова Пошта та Укрпошта.

    Увага: комісію кур'єрської служби за переказ грошей платить покупець.

    Комісія кур'єрської служби Нова Пошта за відправку грошей становить: 20 грн. + 2% від суми замовлення.

    Комісія кур'єрської служби Укрпошта за відправку грошей становить: 2% від суми замовлення, але не менше 10 грн.

    Якщо замовлення не отримано протягом 5-ти робочих днів, то на 6-ий день воно автоматично повертається назад. В цьому випадку наступне замовлення покупець зможе оформити тільки після оплати боргу за доставку.

    Доставка

    Доставка замовлень здійснюється кур'єрськими службами Нова Пошта та Укрпошта.
    Якщо замовлення оформлене до 13.00 у день відправки, то воно відправляється в той же день (за умови що ми змогли зв'язатися з вами по телефону), якщо пізніше - то в день наступої відправки згідно графіка магазину.
    Великі оптові замовлення рекомендується оформляти до 12.00.
    Відправка замовлень здійснюється згідно графіка магазину в м.Ужгород з 13.00 до 13.30.
    У день відправки замовлення до 14.00 на Ваш телефон буде відправлено повідомлення (Viber / SMS) з номером експрес-накладної (ЕН) служби доставки, за яким можна відстежити де знаходиться Ваше замовлення, також він буде необхідний при отриманні замовлення у відділенні.
    Для отримання замовлення у відділеннях Нової Пошти необхідно мати при собі оригінал паспорта громадянина України або закордонний паспорт, а також номер експрес-накладної (ЕН).
    Для отримання замовлення у відділенні Укрпошти необхідно мати при собі тільки оригінал паспорта громадянина України або закордонний паспорт.
    Увага: статус замовлень в особистому кабінеті ми не змінюємо!

    • Ми пропонуємо БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ на відділення при купівлі товару на суму від 900 грн. - кур'єрськими службами Нова Пошта та Укрпошта.
    • При покупці до 900 грн. вартість доставки Новою Поштою на відділення складає орієнтовно - 60 грн.
    • При покупці до 900 грн. вартість доставки Укрпоштою на відділення складає орієнтовно - 35 грн.

    Повернення товару

    Уважно огляньте отримане замовлення в присутності оператора або кур'єра служби доставки. Переконайтеся, що всі товари відповідають накладній, що вкладена в посилку та Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Всі претензії щодо замовлених товарів приймаються тільки в момент отримання у відділенні служби доставки або в присутності кур'єра за умови збереження цілісності упаковки.
    Увага: Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, парфюмерно-косметичні товари ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні при виборі товару.